Iklan

Saturday, February 18, 2012

Bunga Pahar plak ,,,

salam...

ni mir ngah taip laju-laju ni,, sebab mir sedang kejar masa nak gi hotel Pan Seri Pasific sempena ada even kawin kat PWTC minggu ni,,,

untuk entry kali ni,, mir nak sambung untuk buat bunga Pahar pulak,, entry ni merupakan sambungan entry minggu lepas ,, ingat tak entry yang mir buat gubahan hantaran bekas letak cincin/ gelang ari tu,,

untuk imbasan u ols ,, pengantin lelaki tersebut telah tempah 3 hantaran kat mir,, untuk mengikat syarat,, tempat letak duit mas kahwin ( entry akan datang mir akan tunjuk ), gubahan hantaran bekas letak cincin/gelang , dan yang terakhir bunga pahar,,

so untuk entry kali ni,, mir nak tunjuk cara buat gubahan bunga pahar,, yang menggunakan bunga dip

lets u ols,, kita nengok serba ringkas dan laju hehehehhe

untuk pengetahuan semua,, bunga pahar ni mir rakam pic guna hp sajooo heheheh so pic dia agak serba hanjeng skit heheheh





ni antara aksesori yang mir guna,, sori sebab tak sempat snap pic buat bunga rose dip tu sebab hp mir kehabisan bateri masa ngah buat n celup dip tu,, tapi stap buat bunga rose tu sama dengan stap mir buat gubahan hantaran bunga telor abang mir tahun lepas,,, so nanti u ols baca entry yang terdahulu yer,,




yang ni kelopak bunga rose yang mir dah cantum,,, ( sila buat-buat tak nampak tangan mir yang makin menggajah tu yer)


pastu cantumkan dengan lidi sate yang panjang,, u ols,,,


yang ni plak daun dia u ols,,, cantum kan jadi macam ni


pastu mir lilitkan skit dengan riben kat bawah dia bagi rimbun gitiew,, baru le vavavooommm ,, kalau tak nampak kosong n kejung je bunga tu,, yang penting jangan kedekut kuar budget kalau nak lawa,,



pastu mir cantumkan daun plak kat bawah dia,, di sebabkan kesuntukan masa yang amat ,, mir buat bunga n 2 lagi gubahan tu ambik masa seminggu je,, so bayangkan ler kesuntukan masa mir macam mana kan,, so bunga yang ada tu mir buat tak berapa rimbun sangat ,, mengikut budget yang ada hehehhe. kalau masa yang ada lagi panjang mungkin lagi meriah kann,,, tapi tak nak ler over shadow dari bunga pahar pihak perempuan plak,, kang segan plak pihak pengantin pompuan tu sebab hantaran pihak lelaki lagi meletop kan,,



past dah siap tu,,. u ols ulang stap atas tu banyak kali


ingat yer,,ulang banyak kali hehehehe





Taaaa,,, rraaaaa,,, dah siapppp.....




k ler u ols,, mir dah lambat dah ni,, patut mir dah gerak dari tadi,, tapi still mengadap pc lak,, kang mengamuk plak pihak sebelah sana hehhehe,,,




jumpa lagiii






4 comments:

Pink Lavender said...

hai amir..

folow u since blom kawen n skrg dah kawen...hahahha...

tgn aamir memang berseni..

slalu lah update blog

My Life's Journey said...

Cantik la mir .. amir ni sangat kreatif ... bangga umi tengok :)

Ina Fahmi said...

kagum dgn kebolehan awk...teruskan usaha awk..

Anonymous said...

[url=http://www.ukgamingstore.co.uk/]cheap gaming computer[/url]

[url=http://www.ukgamingstore.co.uk/intel-core-i5-gaming-computers]intel core i3 gaming computer uk[/url]

[url=http://www.ukgamingstore.co.uk/intel-core-i7-gaming-laptops]core i7 gaming laptop uk[/url]

[url=http://www.ukgamingstore.co.uk/gaming-keyboards]gaming keyboards uk[/url]