Iklan

Monday, February 16, 2009

Email pelayar blogger kepada mirul

tadi mir check email.. dalam mohdamirulsyafique@yahoo.com



ada satu mail yang menarik perhatian mir ..mir gelarkan penghantar itiew adalah kak J( penghantar minta mir rahsiakan nama beliau )

dalam email tersebut .. kakak J menyatakan terima kasih kepada mir sebb sudi berkongsi pengalaman dan tunjuk ajar dalam blog yang mir buat ini.. beliau banyak mendapat idea dari blog mir .. ( alhamdulillah )



beliau sempat ler attachkan kepada mir 4 keping pic..

kata kak J.. idea ni dapat dari blog mir yang menggunakan bunga segar seperti rose untuk membuat sirih junjung,. kalau tak sure dia guna bunga plastik atau bunga cina mati.. ops!




beliau minta mir comment pic yang beliau hantarkan


so ini comment mir untuk beliau..





sirih junjung ni memang menarik.. tapi mirul berpendapat jika gunakan bunga rose satu warna atau 2 bunga saja sudah memadai.. kerana jika terlalu banyak warna .. takut lari konsep.. mirul lebih gemar kak J tidak menggunakan penggunaan bunga yang berlainan jenis terlalu banyak.. cukup sekadar 2 jenis bunga saja..

dan lipatan sirih di dasar bunga jangan terlalu "leper" bentukkan gulung sudah memadai.. jika terlalu leper.. nanti daun sirih akan cepat layu..

occay.. ini bekas cincin batal air sembahyang dia dia attachkan.... beliau mendapat idea ini dari bekas cincin yang mir buat berbentuk kereta kuda cinderalela katanya ..
padahal bekas cincin yang mir buat dulu adalah sepihan bunga-bunga yang tinggal sajo.. dan kak J telah berjaya menterjemahkan idea mirul dengan bergitu berkesan sekali

inspirasi diambil dari gubahan ini
comment mirul ialah.. memang MELETOPPPPPPP!!!


tuuu diaaa,. mir bagi markah penuh 10/10
mirul memang berharap sangat blog mirul akan menjadi sumber inspirasi kepada bakal pengantin atau pun orang lain yang ingin belajar cara membuat gubahan hantaran'
mirul juga berterima kasih kepada sesiapa yang sudi memberikan comment pada mirul atau sudi meng" email " pada mirul rekaan gubahan u ols
so u ols.. apa lagi.. sudi-sudi le hantar email pada mirul

4 comments:

Anonymous said...

memang memberikan inspirasi

Anonymous said...

aku memang suka baca blog mirul.. kadang-kadang kelakar pun adooo

Amirul Syafique said...

hai santubung,,. jangan lupa layari na setiap hariiii occay

Amirul Syafique said...

hai akublogger

kelakor ker?? harus tahun depan mir register masuk raja lawak.. hik hik hik.. jangan lupa VOTE