Iklan

Sunday, May 24, 2009

wajah-wajah mir tahun lepasss

macam mana cuti hari ini u ols.. harus u ols semua banyak aktiviti kan,,. mir baru jer balik dari damansara u ols,. wat per kan sana,. nanti mir citer yer.,. eeemm sejak cuti semalam dengan ari ni,. tak banyak aktiviti yang mir buat,,, masa duk belek2 thumdrive.. mir terjumpa ler pic-pic lama mir zaman mir jadi kancil dulu u ols,.. kalau tengok2,, eemm jeles nyer kemain.. sekarang ni Nan Ado u ols.. sedddeehhh,,,

so u ols tengok ler pic mir zaman mir masuk keje dulu sejak mula2 masuk opis.. sampai ler laa ni,, sedih u ols.. mir sedar,,. mir ni dah tak chanteq macam dulu,, cuma tinggal sisa-sisa jer sekarang ni.. harus ler mir jadi kan pic ni sebagai semangat mir kembalikan zaman mir kancil dulu kan

ni pose zaman mir masuk keje dulu., tahun 2002 u ols, masa ni bulan 12 .. hari pertama mir di tetapkan dalam jawatan.. heheheh

heheheh muka macam anak cina dah masa tu..kurus jer,,

pastu masuk jer tahun 2004,, ambeekkk kooo,.,. azabbb,, gajah sudah mariiii

pic baru bangun tido u ols, masa ni gi bercuti ke kelantan.. masa ni dah kurus balik dah.. semata-mata nak pose lawa kat kelantan zaman tu ler.. tak salah pic ni tahun 2005 . seminggu sebelum puasa..

berkat usaha diet,, jadi ler badan macam ni.. ni ler pose yang di tunggu-tunggu masa di kelantan itew.. balik jer dari kelantan,. puasa ... harus kurus lagi kan

tapi sayang,.. lepas raya jer,, muka mengembang macam dulang dah,,

pic tahun 2006.. pose kat melaka.. tetap pose walaupun nak makan

akhir tahun 2007 u ols.. masa ni kenduri di melaka.. rumah kawan mir..

tetap pose walau pun muka penat balik dari kenduri kan
KO ada pic macam ni mail??? nan Ado kan..

ni tahun 2008 bulan januari u ols.. dah nak mengajah dah masa tu..kat putrajaya

ops! ko mampu pose angkat kaki macam nak terbang ?? mati ler kemek besi tu sebb gajah dah himpap kan
xrismas tahun lepas,, perut dah buncit heheh so kena pose cover-cover
tarik nafas.... pastu sorok kan dengan tangan hehehe tak nampak ler buncit tu u ols.. tapi cuba perhati kan,, nampak skit-skit tu heheheh
masa raya tahun lepas.. lading dan macam ular sawa dah mir nampak** guna spek mata adik mir heheheh**

muka cacat hahahahhaha

awal tahun 2009 .,. gajah nyer u ols.,..
harus ler diet balik lepas tu kan..
pose balik keje u ols.. GIGIH ni,,
walaupun mir diet'
walaupun mir puasa bagai nak rak
tapi tetap ...

GAJAH U OLS.,. u ols ada tip tak,, tuluunnnnnn mirr,,, **P.I.T.A.M

2 comments:

nurul-h said...

kelakar gila la u ni, btw terjumpa la blog u ni semasa sibuk2 survey nak bertunang ni..

ala takde la gajah mana pun, hehe, adoi sakit perut la i gelak2.. :)

btw u buat hantaran ek?

AmirulSyafique said...

hai nurul.. hehehe mir memang dah gajah pun,, paling terkini pic yang baju hijau tu,,

yup mir memang buat hantaran pun