Iklan

Tuesday, February 23, 2010

Ayam panggang Ala Kenny Rogers

hai u ols, sihat ker,, dah lunch? heheheh
ingat tak ari tu mir ada citer yang mir buat nasi ayam,, tapi ayam tu masak separuh jer kan,, so semalam mir telah menghabis kan ayam yang duk dalam peti tu hahahaha,, sebab barang-barang umah mir dah ada semua,, so kira bedal ler,,
mir suruh housmate mir gi beli makan malam dia tak nak,, so malam tadi makan ayam panggang ala kenny rogers ler nampak nyer
bahan-bahan yang nak digunakan


bahan-bahan rempah nya

eemm ni bahan2 yang nak di bland tu,, ops! lupa,, blander tu di sponser oleh housmate mir, heheh .. dulu mir nyer blander dah rosak.. nak dekat 5 bulan ,, baru dia beli,, so sebagai tanda terima kasih..mir buatkan ler ayam panggang ala kenny rogers heheheh

ni le ayam yang tinggal separuh tu,, cian dia,, pose-pose manja jer

perap ayam tu 2 jam

tambah carrot n kentang

eem ayam yang di perap,, di letak kentang ngan carrot,, ngah tunggu nak masak

eemm dah masak dah

sesi hidang..

tengok tuuuu,, dah habisss,.. licinnn

habis dah ,,, errrkkk ...
kejap jer .. masa nak buat kemain lama nak sediakan barang,, tapi time makan,, pergghh tak toleh kiri kanan 10 minit dah habis,, macam ular sawa telan ayam heheheh.. menyesal plak wat setengah ekor heheheh

2 comments:

liyana said...

pergghhh....nmpk sedap btul..

LISA HAMZAH said...

dah try..tapi tak cukup msk la mir...heheh..thanks!!!