Iklan

Wednesday, January 14, 2009

Anak Buah ku...

mir tengah duk buang-buang pic dalam pc mir yang tak seberapa best ni hehehe.. last-last terjumpa pic anak buah mir heheheh

pic di bawah ni gambar 2 tahun lepas..


ni ler anak buah mir.. yang akak bernama fatin syakirah ,,. mana kala adik nya bernama fatin atiqah


occay.. ni mir nak tunjuk pic anak buat mir satu persatu occay... kita mula dengan adik dia dulu

fatin atiqah ... ( yang ni pic tahun lepas )

tengah makan lolly pop



yang ni plak.. pic kakak dia..
( fatin syakirah)- pic ni pun tahun lepas punya





Tengah mir duk belek2 hp .. mir terjumpa pic anak buah mir .. fatin
pic ni akak mir mms kat mir 3 hari lalu u ols.. .. merasa lambat update kan

heheheheh

tak sangka dah sekolah dah anak buah mir ni kan.. dia baru jer berumur 4 tahun u ols.. masuk sekolah agama dah kata mama dia..
mama dia siap bagi tau..

" pic ni dia ambil kul 630 pagi sebelum nak gi sekolah.. anak dia bagun kul 615.. mata pun mengantukkk jer"

so kalau ada sesiapa yang berkenan nak ambil anak buah mir ni jadi model.. jangan segan-segan.. masg ler kat mir .. hik hik hik

2 comments:

Anonymous said...

tembamnya anak buah mirul tu ye...Geram sangat tgk dia

AmirulSyafique said...

haah.. dia tembam heheh kuat makan ,,. hehehehe