Iklan

Monday, August 24, 2009

Yummy : kek moist chocolate

Ya tuhan.. mengantuknya.. dulu kalau mengantuk-ngantuk macam ni boleh ler merewang ker pantry kejap buat air.,tapi bulan ni dinch boleh.. tu yang mengantuk jer. Mata terpejam rapat jer.. bukak pun skit-skit jer u ols..

Tangan mir plak duk gatal-gatal tangan belek pic lama,.,. alai sedap plak tengok pic kek yang lepas-lepas u ols.. terliur ler plak,,

Pagi tadi masa sahur dah ler membedal kek moist chocolate, heheh.. tapi tetap terliur jugak…aiyoo memang banyak anak cacing dalam perut agak nyer. Sebb tu ler lapooo.. petang semalam past balik rumah mak..1st puasa mir balik umah mak untuk berpuasa kat sana So ahad ,, petang semalam mir balik ler ampang kan.. tengok tv macam takde cerita jer. So merasa ler mir buat kek untuk sahur heheheh
bahan-bahannya..

eemm adunan nya

sesi membakar- mata dah mengantuk dah masa ni- housemate mir dah bantai tido dah ,, mir lak gigih tunggu kek masak

eemm dah siap bakar- moist sangat tau

eemm potong 3 sebb belas yang ada kecik jer.. tak muat masuk semua,, lagi pun banyak tapau yang dah tertinggal kat opis.. so merasa ler masuk bekas plastik jer

eemm potong 3 sebb mir nak bawa ke opis..bagi sedekahhh kat kawan2 yang tak puasa mir kan tengah diet,, kat opis mir ada boss-boss yang bukan seagama dengan mir.. so boleh ler mereka bedal bagi habis hehehe


eemm takut coklat cair atas dia.. baru ler rasa dia memukau kalbuu...

hehehe pastu tabur ler coklat rice bagi meletup dah memukau

eemm dah siap pack.. nak bawa ke opis.. sedekah kat kawan-kawan..
kalau tak siapa nak habis kan kek ni u ols??
P/S: hehehe mir sahaja suruh peserta bigest looser bungkus bawa balik.. ahahha ada harapan mir menang ni heheheh -** wahh taktik kotor heheheeh** diam-diam tau..

yang ni mir bedal pagi tadi .. share dengan housemate.. tapi ada lagi separuh kat dalam aisbox.. hehehe petang ni dia kata nak sambung makan balik

Ops! Mir lupa resepi ni mir dapat dari kak Lin ,, heheh thank kak lin..
Pagi tadi duk le membedal sorang 2 potong tapi mir bedal 3 potong .. heheh wal hal nak diet ni.. tapi Nan Ado.. terliur plak dengan kek tu.. itu u yang termakan 3 potong tu, nasib time tu dah dekat waktu imsak,.. kalau tau mau separuh kek tu mir bedal hehehe
Eem tadi masa nak mula keja, mir telah di sentapkan oleh kak rozi.. dia kata dia tak makan nasi dah 2 hari dah,, wahhh hebat,, tak leh jadi ni,, mir kena ler nekad nak kurus kan kalau tak mau duit melayang nak belanja dia makan walaupun masa kat rumah mak mir dah mentekedarah 3 pinggan nasi u ols.. –ops!Terkup mulut **adakah mir still akan dapat mengejar beliau??
So apa lagi u ols..cepat ler bantu mir.,,
bagi ler cara-cara untuk mir cepat susut berat badan u ols??

4 comments:

SewCut said...

Nampak sedapnye kek tu. Dah agak lama jugak saya dok cari resepinie. Boleh bagi saya tak? Email saya yek. Buleh try buka puasa nanti. Thanks.

xora said...

cara nak susut berat badan semestinya dgn bersenam+ banyak minum air kosong+kurangkan garam, gula, nasi

cIntA sAyaNg said...

mir,nk resepi ke moist nie...
plzzzz,my fbrt la...n iqa ske sgt wt kek...plzz ye mir nk resepi...email iqa klu sudi

Carlfana Gallery said...

Mir...nak resepi...sdap nyer....pandai Mir buat ;)