Iklan

Thursday, January 28, 2010

Di kejar Anjing yang Hanjeng sangat

Mir nak tanya u ols..


Korang pernah tak kena kejar anjing?? Mir baru kena kejar anjeng tadi u ols,, ala hanjeng yang mir duk cerita ari tu ler,yang suka berduet siang malam tu lagu hati kama,, ingat tak?

Cite dia macam ni,, Ari ni mir balik keje dengan housemate mir,, kebetulan housmate mir parking kat depan rumah yang ada hanjeng kan,, masa tu pagar umah dia terbukak sebab tuan dia ngah duk pose-pose basuh van gitiew,, mir plak tak sedar yang pagar dia terbuka maklum ler selama ni tak pernah plak dia bukak pagar rumah dia kan,,

Pastu,, masa mir ngah pose-pose nak kuar dari kete,, boleh anjeng tu duk pandang-pandang mir?? Mir buat dek ler sebab tuan dia ada kat situ kan,, Masa nak kuar kan barang dari kete, boleh anjeng tu menyalak kat mir,, terkejut ler mir kan,, pastu boleh anjeng tu datang berlari kat mir

oh budak niler yang siram aku malam ari tu,, siap ko,, aku gigittt

So kalau ko jadi mir,, apa yang korang buat?? Sah-sah ler korang lari lintang pukang betul tak?,,

lari noq.. larii..

housemate mir plak tergelak bagai nak giler kat dalam kete tu,, yang tuan hanjeng tu dia nengok jer anjeng dia kejar mir,, boley??? Bila mir pandang jer muka housemate mir ,, dial eh terkup muka dia u ols,, konon seram ler tu, walhal dia cover muak dia dari ketawa ,, bukan mir tak nampak?

mir sori aku tak nampak apa-apa occay..

Mir apa lagi,, berlari pecut 100 meter u ols. Mengalahkan Watson yambek dah,., mulut mir asyik ler terkumat kamit membaca “ thab bad yadda,, ( maaf mir tak tau nak eja tulisan rumi macam mana) bagai nak giller,, Sebab dulu-dulu masa mir kecik-kecik umur 10 tahun la,, time ngah muda belia gitew,, kawan mir kata kalau kena kejar anjing baca ayat muqaddam macam tu,, apa lagi mir pun baca ler, tapi mir nengok anjeng tu still kejar mir lagi, apa lagi menjerit ler mir lari lintang pukang kan,,

Mir nak terkincit dah rasanya kena kejar anjeng tu,, pastu tuan dia panggil anjeng tu,, terus anjeng tu balik rumah dia,, dia tak jadi nak kejar mir,,

Yang housemate mir plak duk ketawa tak hinggat siap kuar air mata lagi tau,,,, nasib baik,, mir dah nak sepak anjeng tu ,, tak pun pukul dengan kayu ker kan,, berani dia kejar mir,, ,, gitiew, walhal nak menangis dah masa kena kejar tu,,

woi hanjeng,, kalau ko berani,, ko kuar ler rumah tu,,asal ko nyorok,, apa ko ingat aku takut ker?

pastu housemate mir kata,, anjeng tu nak balas dendam kat mir sebab mir siram air kat dia ari tu,, boley? Tapi bukan ker masa mir siram malam-malam tu mir menyorok kat sinki ?? Agak-agak u ols,, macam mana anjeng tu leh perasan mir yang siram dia,, atau housmate mir yang bagi tau kat anjeng tu agak nyer yang mir siram dia kan,, <<<<,tetap nak salah kan orang lain